پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به سید حسن نصرالله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سفرم به حج دستور شهید رئیسی بود + فیلم مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور جمعی از طلاب جهان اسلام در مشهد برگزار شد لباس شهادت قواره همه نیست رحمتی که مالک دل‌ها بود | درباره زندگی و زمانه شهید مالک رحمتی روایت دفن نایب‌التولیه‌ها در حرم مطهر رضوی مروری بر فعالیت‌های قرآنی شهید رئیسی | در رثای رئیس‌جمهور قرآنی حبیبِ امام رضا علیه السلام دلیل محبوبیت شهید سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز چه بود؟ او مردمی نبود، خود مردم بود سلام ایران بر ابراهیم | پنج روایت از سوگواری مردم در فراق شهید جمهور مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود مزار رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در کدام صحن حرم امام رضا(ع) قرار دارد؟ چگونه نماز شب اول قبر یا لیله الدفن بخوانیم؟ آماده‌باش ۱۰ هزار خادم حرم مطهر رضوی در استقبال از پیکر مطهر رئیس جمهور شهید اعلام محدودیت‌های حرم‌مطهر هم‌زمان با مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور شهید مراسم وداع با شهید مالک رحمتی در حرم امام‌ رضا(ع) برگزار می‌شود (۲ خرداد ۱۴۰۳) دولت شهید آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت بزرگ‌مرد اخلاص و خدمت رئیسی از مسیر خدمت خود را به کاروان شهدا رساند
سرخط خبرها

اجرای طرح مهد الرضا (ع) در ۵۵۸ مرکز قرآنی سراسر کشور

  • کد خبر: ۲۰۱۸۷۱
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
اجرای طرح مهد الرضا (ع) در ۵۵۸ مرکز قرآنی سراسر کشور
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از اجرای طرح مهدالرضا در ۵۵۸ شعبه و مرکز قرآنی شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: مهد الرضا (ع) با پوشش بیش از ۲۵ هزار قرآن‌آموز، بزرگترین شبکه آموزش قرآن نونهالان کشور محسوب می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمسعود میریان با اشاره به اینکه طرح مهدالرضا (ع) با هدف ترویج و گسترش معارف والای قرآنی ویژه کودکان از سال ۱۳۷۷ در حال برگزاری است، گفت: ابتدا معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی مسئولیت اجرای آن را بر عهده داشت که از سال ۱۳۹۶ با تاسیس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، این مرکز اجرای آن را به صورت گسترده برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اجرای بیست و هفتمین دوره برگزاری کلاس‌های مهدالرضا (ع) در ۳۱ استان کشور آغاز کرده‌ایم، افزود: با توجه به شیوه آموزشی فوق‌العاده در این طرح و سرعت فراگیری بسیار بالای آن، در سال‌های ابتدایی به مساجد مشهد و شهرستان‌های استان توسعه پیدا کرد تا اینکه امسال دوره‌های آموزشی قرآن مهد الرضا (ع) در ۲۳۲ شهر و روستا برگزار خواهد شد.


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: مجموعاً ۵۵۸ شعبه و بالغ بر ۲۵ هزار و ۱۲۶ قرآن‌آموز با این شیوه آموزشی، آموزش قرآن و معارف اسلامی را به روش قصه وبازی فرا می‌گیرند.
حجت‌الاسلام میریان اضافه کرد: یک هزار و ۳۸۷ کلاس آموزشی مهد الرضا در سراسر کشور در حال برگزاری است که غریب به هزار مربی باتجربه، توانمند و آموزش دیده در این دوره آموزشی مشغول به تدریس و آموزش قرآن به کودکان پنج سال تمام هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->